—> از جون مرغ تا شیر آدمی زاد <—

جون مرغ تا شیر آدمی زاد

—> از جون مرغ تا شیر آدمی زاد <—

جون مرغ تا شیر آدمی زاد

خدا

 خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
-او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
-او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
-او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد.

 

NETDEVIL 15

 

سلام رفقای عزیز:
کسی سی دی نت دویل می خواد . اگه میخواین می توونین به من 1 میل بزنید ....

این برنامه یکی از قوی ترین تورجان های موجوده که هر کاری که بخوای می تونی فقط با فرستادن 1 فایل سرور برای سیستم میزبان روش انجام بدی کارهایی مثل :

۱. دیدن تمامی پسورد هایی که تو سیستم میزبان تایپ شده .

2. دیدن دسکتاپ سیستم میزبان .

3. فرستادن پیغام برای سیستم میزبان .

4. فهمیدن تمامی کلید هایی که رو کیبرد سیستم میزبان تایپ شده .

5. دیدن وب کم میزبان .

و ....................................................... !!!!!!!!

این سی دی به همراه آموزش کامل ملتی مدیا برنامه و کلی برنامه بدرد بخوره دیگست .....

(( فقط میمونه 1 مشکل کچکولو : فقط بچه های گرگان می تونن سفارش سی دی بدن .زیرا : ما تازه شروع به کار کردیم و فقط بچه محل ها رو داریم حال میدیم .... ))

قیمت سی دی : 3000 تومان

www.artifical_sense@yahoo.com

www.artifical_sense@hotmail.com

 

 

 maneger     edit server    edit server 2

رو عکس ها کلیک کنینن تا بزرگ بشن ....

I بی U

من بی تو در غروب نشستم
من بی تو در سکوت نشستم
تا در غروب من تو بتابی
تا در سکوت من تو بگویی
من با تو از غروب گذشتم
من با تو از سکوت گذشتم
تا آنکه از تو بمانم
تا آنکه از تو بگویم........

برای ششمین حرف


عشق یعنی مستی و دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده با چشمان تر عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی لحظه های التهاب عشق یعنی لحظه های ناب ناب عشق یعنی قطره و دریا شدن عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن .................!!

برای پنجمین حرف

روزی پرسیدمش با بی قراری بغیر از من کسی را دوست داری؟
از خجالت دو چشمش بر هم افتاد
میان گریه هایش گفت اری